Ylihuomisen ylihuomenna

Hola!

Tänään oli sit vika ylppärikirjotus, matikka. Oli aika jännä fiilis poistuu sieltä luokasta ja mennä automaattisesti meiän Lukio Loungeen ja sit yhtäkkiä tajuta et hei - eihän mull oo enää mitään pakollista täällä. Kaikki kurssit on suoritettu, kaikki kirjotukset kirjotettu (jos ne nyt meni läpi, eiköhän! koputtakaa puuta...) ja tää olis sit tässä. Tai no, ite valkolakkihan olis toki ihan kiva saada kuin myös ne ylppärijuhlat... Mutta niihin on vielä reilu pari kuukautta :)

"Juhlistin" tätä päivää mun amiskavereiden kanssa :D Mentiin keilaamaan ja sit loppuilta vaan hengailtiin. Oli tosi kivaa ja rentoo. Mun fiilis on kokonaisuudessaankin tosi rento, vaikka tuntuukin että mulla on vielä tosi paljon hoidettavaa ennen sunnuntain lähtöä. Haluaisin nähä ja sanoo pienet heipat kaikille ystäville ja nähä sukulaisiakin, hankkia vielä pari juttua sinne reissuun, täyttää hakemukset yliopistoihin (mihin haen?) ja ammattikorkeisiin (mihin haen?), hankkia pääsykoemateriaalit ja pahin - pakata. Mä inhoon pakkaamista. Oon varmaan maailman hitain ja toivottomin pakkaaja. Alotan sen aina ihan liian myöhään ja sitten ärsyynnyn siitä, miten vähän mulla on aikaa pakata. Mutta, nyt oon jopa suunnitellut vähän tätä urakkaa! Pakkailen pikku hiljalleen, aina vähän päivässä... Mitä mulla nyt on, kolme päivää enää aikaa :D Mutta toisaalta, oon Sydneyssäkin vaan sen 7 viikkoa että eihän sille ajalle mitään kummosempia tarvitse. Oli miten oli, mua inhottaa se pakkaaminen.

Huomenna aattelinkin käydä kaupungilla vähän ostoksilla, ennen ku meen kaverin kanssa leffaan. Illalla on vielä kevään vika laulutunti ja sitten yleistä härväystä. Perjantai ja lauantai on myös täynnä ohjelmaa, eli voi olla että tää mun painajaispakkaaminen täytyy oikeastikin aloittaa organisoidusti - esmes huomenillalla. Ehkä.

Ai niin! Oli mulla syykin, miksi itse asiassa tulin kirjoittamaan tänne mun matkablogiin jo nyt vaikken matkalla vielä olekaan. Siellä talossa, missä asun, ei toimi nyt netti. Toivon niin paljon, että se saadaan kuntoon mahdollisimman pian. Sit pääsisin kirjoittelemaan tännekin helposti, koska tein tän blogin kuitenkin Sydneyn reissu-blogiks. Pidetään peukkuja pystyssä, että se saadaan toimimaan!

Nyt painun yöunille ja nukun aamulla piiiitkään enkä laita herätyskelloa lähellekään. Ihanaa :)

Öitä kaikille!
4 Responses
  1. CrucifySorrow Says:

    ...Pakkaaminen </3 Ei oo oikeesti mitään perseempää ku se :D

    Ja on kyllä niin epätodellinen fiilis ku porukka on saanu lukionsa loppuun! Damn.. Niin se aika vaan lentää hAHWSFHAF XDDD

  2. Sanelma Says:

    janna, niinpä... huomen tähä aikaan oon jo kentällä ja arvaa oonko vieläkää saanu alotettuu pakkaamista? hahah, en. alotan pian ;)

    mut hei ens kesä ollaan kaikki viel samois maisemis eli that's goood <3

  3. true_amis_iina Says:

    amiskaverit:D:D saakeli

  4. Sanelma Says:

    iinaaa :DDD hehe mut te ootte! ihana nicki, btw ;)

abcs