Malttamattomia odotuksia

Helouu!

Siitä on nyt reilu kuukaus, kun matka Sydneyyn varmistu. En oo oikein antanu ittelleni lupaa fiilistellä ihan kympillä, koska vielä pitäis hetki keskittyä kouluun sun muuta. Mut nyt (just kirjotusten alkaessa, heh heh...) tajusin, että kahen viikon päästä mä oon just saapunu Sydneyyn ja oon jo siellä! Ihan käsittämätöntä! Eihän tästä illan lukemisesta oo tullu mitään, mutta korvaan sen huomenna vaikka.

En ollu vielä ihan kauheesti valmistellu matkaa ennen ku tänään. Käytiin ostaa miniläppäri ja tää on kyl tosi kiva ja näpsäkkä! Ja kevyt; joku reilu kilon eli voin kannella tätä siellä ympäriinsä. Tän nimi on Vauva! Heh. Lauantaina käyään sit shoppailee muuta tarpeellista. Eipä tässä kauheesti nyt viitti sinne roudata tavaraa, eiköhän sieltä löydy kaikkee kivaa kuitenkin.

Mut joo, nyt Täykkäreitten pariin. Palaillaan taas piakkoin, lähempänä matkaa....
Whiiii! 2 viikkoo!!!
7 Responses
  1. Anonyymi Says:

    JES! vähän hyvä idea tää tämmönen blogi!

    t janina

  2. Sanelma Says:

    en anna teiän unohtaa mua! ;) heh mul on jo huimat kolme lukijaa tällä :''DDD

  3. Sara Says:

    Kuinka kauan oot siellä Ausseissa? :) Oon kyllä niiiiiiiiiiin kade..

  4. Sanelma Says:

    7 viikkoo, ainakin tän viikon mukaan. Sunnuntaina lähtö... :))

  5. Unknown Says:
    Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
  6. Anonyymi Says:

    Hei tosi hyvä tällane, saa kuulumiset paremmin ku parilla lauseella :D
    t. arttu

  7. Sanelma Says:

    jees, kiva jos ootte täällä messissä mua lukemassa :)

abcs